Jeltjevaltaf

Dagboek 1

In antwoord op een e-mail kreeg ik van een lezer Ik heb haar suggestie genomen tot mijn volgende gewichtscontrole programma te delen door het publiceren van mijn gewichtsverlies dagboek in artikel vorm voor iedereen te volgen.

Ik zal beginnen met een aantal persoonlijke details die u een leidraad om vergelijkingen te maken met je eigen vooruitgang zal geven.

- Mijn lengte is een fractie meer dan 6 voet. (1,83 m)

- Mijn huidige gewicht is 197 pond (97,5 kilo)

- Mijn streefgewicht is 180 pond (89 kg).

- Mijn leeftijd is 65 jaar.

- Mijn fysieke conditie is in principe klinkt maar ik last hebben van artrose in beide enkels. De linker is de ernst van de juiste is niet veel van een probleem.

Ik denk dat de reden van de komst schoon op die persoonlijke gegevens is om het punt dat leeftijd of lichamelijke conditie is een factor te maken. Jongere, fitter mensen zullen dit gemakkelijker te vinden.

Ik heb dit systeem gebruikt om mijn gewicht onder controle voor bijna dertig jaar en het heeft me nooit teleurgesteld. Ik gebruik een zeer wetenschappelijke meettastorgaan bekend als een tailleband. Wanneer het krap wordt ik moet wat gewicht te verliezen, wanneer het gaat slap ik terug naar mijn normale routine. Meestal laat ik alleen mijn gewicht om over te gaan met 10 pond (4,5 kilo) alvorens actie te ondernemen. Dit jaar is gestegen als gevolg van een zeer drukke januari dat langs hem vloog zo snel ik nauwelijks merkte dat het verlaten van mijn Kerstmis gewichtstoename erger. Nu moet ik 17 pond (7,65 kilo) te verliezen en dat is wat maakt het interessanter en de moeite waard het delen van de ervaring met u.

U zult merken uit de bovenstaande paragraaf Ik heb geen twijfel dat ik zal verliezen en dat is een belangrijk onderdeel van het gewichtsverlies mentaliteit. Als dit de eerste keer dat u dit systeem moet je de eerste paar doelen te voltooien om te bewijzen dat je het kunt doen hebben geprobeerd; na dat u dezelfde mate van vertrouwen dat ik heb.

Het eerste wat ik moet doen is gestelde doelen. De naleving van en het bereiken van doelen is het fundamentele verschil tussen winnaars en verliezers. Hier moet ik eerlijk zijn en u vertellen dat 17 pond lijkt een berg voor mij en ik weet dat het me 17 weken zal duren om met succes gooi het weg. Daarom zal ik niet eens naar het verliezen van 17 pond als mijn eerste doel. Mijn doelen zijn hieronder opgesomd:

- Aan het einde van week 1 Ik zal zich hebben gehouden aan mijn doel van het laten vallen van één punt van voedsel van mijn dieet elke dag zonder vals te spelen. Ik zal een pond verliezen (450 g)

- Tegen het einde van week 2 Ik zal mijn wandel / oefening perioden gestegen van 10 minuten op maandag, woensdag en zaterdag tot 12 minuten per sessie. Ik zal 2 pond hebben verloren.

- Tegen het einde van februari Ik zal uitoefenen op maandag, woensdag en zaterdag gedurende 15 minuten per keer. Mijn gewicht zal 194 pound (96 kg)

Dat is genoeg voor nu: Ik zal mijn doelen bij te werken als ik mee te gaan. Zoals u kunt zien mijn gewichtsverlies doelen zijn eenvoudig en binnen het bereik zonder al te veel inspanning. Waarom?Omdat we allemaal moeten beginnen met het trainen van onze geest om onze doelen te bereiken. Als ik een doel om 10 pond te verliezen in een week in te stellen en verlies ik slechts acht zal ik beschouw mezelf als een verliezer en al snel opgeven. Om van nut zijn doelen moeten haalbaar zijn, of ze binnenkort ophouden te functioneren voor ons. - Ik heb mijn eerste drie doelen in mijn dagboek en morgen gingen we starten in alle ernst.

U kunt deze dagboek volgen via RSS, uw favoriete artikel site of op mijn website in de rubriek nieuws blogs.